نبتدى منين الـحكاية
اهلا وسهلا بك ضيفا عزيزا على المنتدى ويشرفنا ان تقوم بالتسجيل لتساهم معنا فى بناء صرح ثقافى ينتفع به الجميع
عبد الفتاح غنيم
نبتدى منين الـحكاية
اهلا وسهلا بك ضيفا عزيزا على المنتدى ويشرفنا ان تقوم بالتسجيل لتساهم معنا فى بناء صرح ثقافى ينتفع به الجميع
عبد الفتاح غنيم
نبتدى منين الـحكاية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


 
الرئيسيةالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» اخون زوجي مع حبيبي السابق... وأكاد انهار !!!
ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه I_icon_minitimeالأربعاء 14 يوليو 2021 - 17:02 من طرف admin

» مات النبى ومات الصَّحابه
ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه I_icon_minitimeالأربعاء 14 يوليو 2021 - 17:00 من طرف admin

» فضل الأطعمة التى يحتاجها الجسم بعد الانتهاء من ممارسة الرياضة،
ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه I_icon_minitimeالأحد 14 يونيو 2020 - 16:02 من طرف admin

» لازم نرجع ونستغفر لعل الرب يتقبِّل
ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه I_icon_minitimeالجمعة 28 يونيو 2019 - 8:53 من طرف مستر/عطيه الخضرى

» صباحك(127)
ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه I_icon_minitimeالخميس 28 مارس 2019 - 18:30 من طرف د. محمد عبد المطلب جاد

» صباحك(128)
ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه I_icon_minitimeالخميس 28 مارس 2019 - 18:28 من طرف د. محمد عبد المطلب جاد

» يا ايها العام اللى عَدَّه
ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه I_icon_minitimeالثلاثاء 2 يناير 2018 - 5:48 من طرف مستر/عطيه الخضرى

» خذينى إليكِ(7)
ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه I_icon_minitimeالإثنين 11 ديسمبر 2017 - 6:16 من طرف admin

» برج الحمـــــــــــــــــــــــــــــــــــل
ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه I_icon_minitimeالثلاثاء 28 فبراير 2017 - 0:22 من طرف admin

المواضيع الأكثر نشاطاً
أجمل ما قيل فى حب رسول الله
رجل فى غرفة نومى (حلقة الاربعاء26/10/2011)
برنامج (نبتدى منين الحكاية )
احترمه ولا احبه!!! واخونه!!!حلقة 7/76/2010
يوميات اتنين متزوجين
ام زوجى اغتصبت عذريتى حلقة الاربعاء 26/5/2010
زوجى صفر على عشرة فى اختبار الثقة (كيد النسا 1)الاربعاء 7/3/2012
حملت سفاحا واخاف ان يكون الابن شبيها لابيه الحقيقى (الحلقة القادمة )
قلبى يحترق لان امى تقتل حبى(حلقة الاربعاء 22/8/2012)
هل أكون له زوجة ثانيةلانه تستر على ويقول انه يحبنى ؟

 

 ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه

اذهب الى الأسفل 
3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مستر/عطيه الخضرى
مشرف منتدى الشعر
مشرف منتدى الشعر
مستر/عطيه الخضرى


ذكر
عدد المساهمات : 951
نقاط : 1866
تاريخ التسجيل : 09/02/2011
العمر : 57
الموقع : http://attia-elkhodary.forumegypt.ne

ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه Empty
مُساهمةموضوع: ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه   ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه I_icon_minitimeالأحد 30 أكتوبر 2011 - 9:36

ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه
اخوك من دينك وانته فيه
لو غلط فى مره سامحه
اوعاك فى مره تغلط فيه
لو عاصى خد بايده عشان تهديه
مهما يغلط قربه من كل مجلس انته فيه
يمكن فى مره تكسبه وتعلى بيه
خليك نبيه
دينك دا عنوانك لازم تفتخر بيه
دا انته مسلم ودينك ملوش فى العالم شبيه
امسح كل الغلط من قاموس حياتك وامحيه
اوعى تغضب زى ما عرفنا الرسول صلى الله عليه
الغضب شيطان اوعاك تطيعه هيدخلك فى التيه
خلى السماحه منهجك والعفو هيقويه
كلنا اموات يا اخويه
ولاشىء هتاخده فى الكفن تخفيه
ليه ترضى يفور دمك لما تغلط
متدوق حلاوه السماح والعفو واستمتع بيه
دا الغضب فى القلب بيصديه
اما التسامح بيحيا بيه
بينوره ويضويه
لو اخوك غلط وفلت عليك ومقلش السلام ناديه
ردت انته السلام عليه
اوعاك تعاتبه انه غلط
ابتسم له دا فعل يرضى ربك بيه
عيد وداخل يارب بالخير علينا قربه
واسعدنا يارب فيه
وكل لحظه والجميع بخير
ومن كل شر ربنا يكفيه

_________________
عطيه خضرى عطيه
قلين / كفر الشيخ

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه   ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه I_icon_minitimeالأحد 30 أكتوبر 2011 - 14:47

شكرا لواجب الاخوه

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اسماء

اسماء


عدد المساهمات : 158
نقاط : 209
تاريخ التسجيل : 11/05/2011

ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه   ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه I_icon_minitimeالأحد 30 أكتوبر 2011 - 15:15

الله عليك يا استاذ عطية
كلام جميل يدعم القيم والمبادئ الجميلة التى تبنى ولا تهدم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ياللى بتقول عن اخوك يخاطبنى السفيه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اخى محمد البلقين اطمئن اخوك موجود
» ياحب بلدى ياللى ساكن فى جيناتى
»  الله يرحم الجده هديه/ كانت بتقول المثل ده الضحك على الشفابف لكن القلب يغسل مناديل
»  شعبله يغنى للطماطم حتى انتى ياللى اسمك قوطه بتذل فينا ومبسوطه حرام عليكى يامجنونه
» ((( ياولاد بلدى يامحتجين بعد الثوره ومعتصمين ياللى صبرتم ع الطاغين وشفتم االذل وشتلوا الطين وذقتم المر من الفاسدين 30 سنه وانت سكتين 0000

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
نبتدى منين الـحكاية :: منتدى الشاعر عطيه الخضرى عطيه-
انتقل الى: