نبتدى منين الـحكاية
اهلا وسهلا بك ضيفا عزيزا على المنتدى ويشرفنا ان تقوم بالتسجيل لتساهم معنا فى بناء صرح ثقافى ينتفع به الجميع
عبد الفتاح غنيم
نبتدى منين الـحكاية
اهلا وسهلا بك ضيفا عزيزا على المنتدى ويشرفنا ان تقوم بالتسجيل لتساهم معنا فى بناء صرح ثقافى ينتفع به الجميع
عبد الفتاح غنيم
نبتدى منين الـحكاية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


 
الرئيسيةالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» اخون زوجي مع حبيبي السابق... وأكاد انهار !!!
 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالأربعاء 14 يوليو 2021 - 17:02 من طرف admin

» مات النبى ومات الصَّحابه
 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالأربعاء 14 يوليو 2021 - 17:00 من طرف admin

» فضل الأطعمة التى يحتاجها الجسم بعد الانتهاء من ممارسة الرياضة،
 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالأحد 14 يونيو 2020 - 16:02 من طرف admin

» لازم نرجع ونستغفر لعل الرب يتقبِّل
 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالجمعة 28 يونيو 2019 - 8:53 من طرف مستر/عطيه الخضرى

» صباحك(127)
 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالخميس 28 مارس 2019 - 18:30 من طرف د. محمد عبد المطلب جاد

» صباحك(128)
 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالخميس 28 مارس 2019 - 18:28 من طرف د. محمد عبد المطلب جاد

» يا ايها العام اللى عَدَّه
 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالثلاثاء 2 يناير 2018 - 5:48 من طرف مستر/عطيه الخضرى

» خذينى إليكِ(7)
 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالإثنين 11 ديسمبر 2017 - 6:16 من طرف admin

» برج الحمـــــــــــــــــــــــــــــــــــل
 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالثلاثاء 28 فبراير 2017 - 0:22 من طرف admin

المواضيع الأكثر نشاطاً
أجمل ما قيل فى حب رسول الله
رجل فى غرفة نومى (حلقة الاربعاء26/10/2011)
برنامج (نبتدى منين الحكاية )
احترمه ولا احبه!!! واخونه!!!حلقة 7/76/2010
يوميات اتنين متزوجين
ام زوجى اغتصبت عذريتى حلقة الاربعاء 26/5/2010
زوجى صفر على عشرة فى اختبار الثقة (كيد النسا 1)الاربعاء 7/3/2012
حملت سفاحا واخاف ان يكون الابن شبيها لابيه الحقيقى (الحلقة القادمة )
قلبى يحترق لان امى تقتل حبى(حلقة الاربعاء 22/8/2012)
هل أكون له زوجة ثانيةلانه تستر على ويقول انه يحبنى ؟

 

  المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالجمعة 26 نوفمبر 2010 - 3:02

[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالجمعة 26 نوفمبر 2010 - 3:09

اتارى فيه مشكله وقفنى مجموعه من الافنديات وقالوا التكتك مقبوض عليه قلت ليه ياجمعتنا
قالوا ممنوع ممنوع لا اسمله يافندى انت وهوه هو كده عرفتم به احنا شعب هو كده قالوا يمكنك استرجاعه لو دفعت 800 جنيه لااما ندخله المفرمه يعنى يفعصوا تكتك قلبى شايفين
الورطه ديت والله لو معايا طبنجه كنت فرغتها فيهم لكن حظى وحش قوى المثل بيقول ياواكل
اوتى يانواى على موتى حد يقولى مين اللى استورد التوكتك ومين اللى باعه ومين اللى بيحربه هى المشرحه نقصه قتله شباب شريف زى ماياكل عيش فى البلاده ديه اخص عليكى يامحروسه المشكله انى بحبك واتاخد توكت قلبى ياصاحبى ليه رب اسمه الكريم على باب
الله ياصاحبى[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشرمن خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالجمعة 26 نوفمبر 2010 - 3:15

[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالجمعة 26 نوفمبر 2010 - 3:38

تعمل اه ياحمام// العبد فى التفكير والرب فى التدبير استلفت 800 جنيه مبلغ كبير دانا
اتجوزت 1000 جنيه مش مشكله انا هعوضها برضه هخلى الاجره 2 جنيه بدل جنيه ونصف المعامله بالمثل همه يبسهبلوا وانا هستهبل برده ومن ذقنه وافتله ورجع ليه حبيب قلبى
التكتك ولقيته سحبوا منه التسجيل اصحاب الفن الردىء ولا يهمك ياحمام المهم نشتغل
عشان نأكل العيال طماطم وحاجات ثانيه 00000000000000000000000000000000
وروحت امون من البنزينه وقلتله ياعم يابتاع الفترينه ام قالى انا بتاع البنزينه وليس الفترينه
قلت له معلشه اصل انا جى لسه من المفرمه قال همه فرموك ياصاحبى وخت لفه ومشيت وقابلتنى لجنه امت داخل فيهم بسرعه جنونيه نظام حلق حوش ولا انا هنا ما كله بالزراع
ورحت عند امى جبتلى من العطار طس الخده ونمت ياصاحبى فى السرير ووقف التكتك
تحت البيت00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
ربنا يسهل واقوم اشتغل عشان اعوض اللى اتاخد منى توكت قلبى ياقلبى ياابو التكاتك
كملوا نتم بقى اصلى مفرهد خالص ياصحبى00000000000000000000000000[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالجمعة 26 نوفمبر 2010 - 3:45

جه الدكتور امعايزه تطمئن على مشمش المهم الحكيم قال صدمه عصبيه حاده
يادى النصيبه يعنى مش هعرف اسدد 800 جنيه لازم اعمل جمعيه التكتك والعيا راح فيهم الف جنيه والجيب مفهوش ولا مليم ربنا عمره ماهينسانى نام ياابوحميد ويفرجه ربك ان شاء الله
سمعت هاتف هو حد ينام وعليه فلوس الرزق على الله ياعم عبد الله عم عبد الله تيجوا نزوره
اروحله بالتوكتك مش مشكله المهم هقعد معاه شويه هتضحك من قلبى زى بعضه الضحك
على الشفايف والقلب يغسل مناديل وافرش منديلك على الرمله[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالجمعة 26 نوفمبر 2010 - 3:53

[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالجمعة 26 نوفمبر 2010 - 17:35

ياجماعه الخير/ ركب معايا زبون متعنطس قوى وماراخيره فى السماء ورحت معاه
اكثر من مشوار فى الحته الفلانيه حاضر وخش من العطفه والحاره والشارع حاضر
ياافندم والاخر خمس مشاوير ومفيش ولا مليم ولما سألته ليه كده ياافندم رد بعنطسه
لو كنت عايز ادخلك المحروس توكتكفى المفرمه ثانى وثالث من عنيه انا سمعت مفرمه
جن جنونى وارتفع ضغط دمى وقلت له ربنا يخليك لنا ياباشا اتاريه منهم من اللى بيفرموا
التكاتك بعض الشر بره وبعيد وعلى بيتنا جرىء وجرشت التوكتك حبيب قلبى وادتها نوم
وشخير من كثر تعبى وراحت الحصيله كمان اتارى الزبون سرق الغله يعنى حاميها مش عارف ايه كملوا انتم00000000000000000000000000000000000000000000000000000[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالجمعة 26 نوفمبر 2010 - 21:42





نفسى اسأل سؤال ياصاحبى مين اللى دخل التكتك مصر ومين اللى بيحارب التكتكت سيبوا الناس ياهوه تاكل عيش طالما دخل من المنافذ الجمركيه يبقى لازم نساعد الناس يأكلوا عيش ومهلبيه يابتاع المهلبيه مش كد ه ياصاحبى اخويا هايص وانا لايس
لسه المسرحيه شغاله وعلى ودنه
[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالجمعة 26 نوفمبر 2010 - 21:59

اذا عشان امن نفسى شغلى بالتكتك سيكون فى حوارى واذقه وعطف البلد
وفى هذه الاذقه والاماكن العشوائيه سبكون لنا حكايات وحودايت انتظرونى
وكانت البدايه وقوف التكتك حبيب قلبى امام احد دار الاحداث وفى هذه الدار
مشاكل ومأسى تقطع القلب0000000000000000000000000000000000
همون التكتك حبيب قلبى وهرجعلكم حاضر ومن عيونى التى دمعت كثيرا سأحكى
لكم حكايه وروايه وقصه تنفع لنصنع منها فيلم تراجيدى وفيلم اكشن وسبونى عشان
جه معاد الغذاء وساعه البطون تتوة العقول رجعلكم من ثانى بس يارب تكون الاكله متينه
عشان اعرف اواصل[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالجمعة 26 نوفمبر 2010 - 23:41

فى دار الاحداث العجب العجاب
طفوله وبراءه تسلب اطفال شوارع من عينه جديده
وحقد وكراهيه للمجتمع وشذوذ جنسى وعصابات
تكون فى هذه الدار ومعلشه سبونى انطلق بالتكتك
عشان فيه كبسه راجع ثانى للمحطه[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالسبت 27 نوفمبر 2010 - 18:03

وضحك عليه واحد من محترفى الانتخابات اياهم وقال ممكن نأجر التكتكت الجميل ده منك
وانا غرانى المبلغ 100 فى اليوم هعلق عليه مكرفون وشويه شعارات وفرحت بالمبلغ وكل
يوم 100 جنيه وبحسبه غلط حسبتها 30000 مبلغ مش بطال وفجأه وانا ماشى فى شارع الخصم طلعوا على ولاد الاه انتظرونى00000000000000000000000000000000000[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالأحد 28 نوفمبر 2010 - 9:54

واتكسر التكتكت الخصوم دمروا التكتكت ودغدغوه
اعمل اه ادى الى جالى من الانتخابات العشوائيه
انا حزين انا مديون انا مهموم[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالأحد 28 نوفمبر 2010 - 9:58

اعمل اه ياصحبى

مااقدر اروح القسم عشان اعمل محضر اثبات حاله

ممكن يأخدوا منى حبيب قلبى التكتك

وراحت السبوبه ياولدى

اعمل اه حد يفهمنى[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالأحد 28 نوفمبر 2010 - 15:10

المهم العضو الذى اجر التكتك وعدنى لو نجح هيجدد التكتكت
ومت ياح00000000000000000 يغايت مايجى العليق
والصبر طيب ياصحبى وياقلبى ياابو التكاتك ياما انت00000
وصابر الامر كله لله بلاش العيال تأكل حتى ينجح سياده
العضو المنتخب0000000000000000000000000000000000 انتظرونى[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالأحد 28 نوفمبر 2010 - 17:12

العضو الذى وعدنى بتوكتك جديد وفى بوعده وقال لى ياله اعم ابسط توكتك راجع ثانى لانج
ياله روح مون وتعالالى ياهندسه وانا ماصدقت انطلقت بأبو التكاكت ومونت ورجعت لصاحب
الفضل واتفق معى ان هذا التكتك سيكون مقر من مقراته التى يستقبل فيه محبيه ومورديه ووافقت على مضض ولكن قلت ياواد ده المره ده معاه الحصانه واه من الحصانه ياصاحبى انتظرونى انا لاارى لااتكلم*****************************************[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالأحد 28 نوفمبر 2010 - 19:27

وجلس فى التوكتك فى مقر دائرته وده بلطجى جى عايز 500 جنيه المتفق عليها
وده المذيع اللى كان وراء المكرفون اللى بيقول الشعارات وده اللى كان بيجيب بطاقات الشباب
الصغير عشان يعملهم بطاقات انتخابات ياه داالعمليه بلطجه على فتوات على شوال فلوسوتخطيط واستراتيجات وحورينا ياتيته انتظرونى[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

 المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى    المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى I_icon_minitimeالإثنين 29 نوفمبر 2010 - 1:41

عالم الانتخابات عالم غريب حقا وصدقا ويقينا[b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
المنتدى العام يقدم التكتك رؤيه لمحمد فوزى السابع عشر من خلال ركوب التكتك انتظرونى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
نبتدى منين الـحكاية :: المنتدى العــــــــــــــــــــــــــــــــام-
انتقل الى: