نبتدى منين الـحكاية
اهلا وسهلا بك ضيفا عزيزا على المنتدى ويشرفنا ان تقوم بالتسجيل لتساهم معنا فى بناء صرح ثقافى ينتفع به الجميع
عبد الفتاح غنيم
نبتدى منين الـحكاية
اهلا وسهلا بك ضيفا عزيزا على المنتدى ويشرفنا ان تقوم بالتسجيل لتساهم معنا فى بناء صرح ثقافى ينتفع به الجميع
عبد الفتاح غنيم
نبتدى منين الـحكاية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


 
الرئيسيةالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» اخون زوجي مع حبيبي السابق... وأكاد انهار !!!
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالأربعاء 14 يوليو 2021 - 17:02 من طرف admin

» مات النبى ومات الصَّحابه
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالأربعاء 14 يوليو 2021 - 17:00 من طرف admin

» فضل الأطعمة التى يحتاجها الجسم بعد الانتهاء من ممارسة الرياضة،
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالأحد 14 يونيو 2020 - 16:02 من طرف admin

» لازم نرجع ونستغفر لعل الرب يتقبِّل
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالجمعة 28 يونيو 2019 - 8:53 من طرف مستر/عطيه الخضرى

» صباحك(127)
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالخميس 28 مارس 2019 - 18:30 من طرف د. محمد عبد المطلب جاد

» صباحك(128)
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالخميس 28 مارس 2019 - 18:28 من طرف د. محمد عبد المطلب جاد

» يا ايها العام اللى عَدَّه
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالثلاثاء 2 يناير 2018 - 5:48 من طرف مستر/عطيه الخضرى

» خذينى إليكِ(7)
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالإثنين 11 ديسمبر 2017 - 6:16 من طرف admin

» برج الحمـــــــــــــــــــــــــــــــــــل
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالثلاثاء 28 فبراير 2017 - 0:22 من طرف admin

المواضيع الأكثر نشاطاً
أجمل ما قيل فى حب رسول الله
رجل فى غرفة نومى (حلقة الاربعاء26/10/2011)
برنامج (نبتدى منين الحكاية )
احترمه ولا احبه!!! واخونه!!!حلقة 7/76/2010
يوميات اتنين متزوجين
ام زوجى اغتصبت عذريتى حلقة الاربعاء 26/5/2010
زوجى صفر على عشرة فى اختبار الثقة (كيد النسا 1)الاربعاء 7/3/2012
حملت سفاحا واخاف ان يكون الابن شبيها لابيه الحقيقى (الحلقة القادمة )
قلبى يحترق لان امى تقتل حبى(حلقة الاربعاء 22/8/2012)
هل أكون له زوجة ثانيةلانه تستر على ويقول انه يحبنى ؟

 

 يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى

اذهب الى الأسفل 
4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
أم حازم
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
أم حازم


انثى
عدد المساهمات : 2426
نقاط : 3190
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 59
الموقع : abc4.ahlamontada.net

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Empty
مُساهمةموضوع: يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى   يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالثلاثاء 4 مايو 2010 - 22:40

[center]يااااااااه
الحمد لله
الذى جعل لنا من البيوت سكنا
فعلا
والله
حقا
بيتى مملكتى
أجد فيه سكنى

أجد فيه نفسى
يااااااااااااه
يارب ماحد ينحرم من بيته
ولا أولاده
مهما يكن
لا أجد سكن
لا أجد وطن
مهما صغر
مهما حقر
فهو عندى
أكبر من قصر
وآل على
رأى المثل
قاعدتى وراء بابى
ولا قاعدتى لدى أحبابى


عدل سابقا من قبل مدام الهام في الأربعاء 5 مايو 2010 - 0:26 عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أم حازم
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
أم حازم


انثى
عدد المساهمات : 2426
نقاط : 3190
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 59
الموقع : abc4.ahlamontada.net

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى   يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالأربعاء 5 مايو 2010 - 0:18

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Attachment

_________________
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Masry3wa0bv4
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أم حازم
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
أم حازم


انثى
عدد المساهمات : 2426
نقاط : 3190
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 59
الموقع : abc4.ahlamontada.net

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى   يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالأربعاء 5 مايو 2010 - 0:20

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى 11399_21180391717

_________________
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Masry3wa0bv4
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أم حازم
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
أم حازم


انثى
عدد المساهمات : 2426
نقاط : 3190
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 59
الموقع : abc4.ahlamontada.net

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى   يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالأربعاء 5 مايو 2010 - 0:21

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى 11399_01180391717

_________________
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Masry3wa0bv4
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أم حازم
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
أم حازم


انثى
عدد المساهمات : 2426
نقاط : 3190
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 59
الموقع : abc4.ahlamontada.net

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى   يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالأربعاء 5 مايو 2010 - 0:23

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى 11399_11180392042

_________________
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Masry3wa0bv4
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى   يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالأربعاء 5 مايو 2010 - 17:15

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

شكرا للانامل الذهبيه وكأن يد فنان يعبر بالصوره الفوتغرافيه
شكرا لكمرتك الجميله وليه حضرتك لم تدخلى كليه الفنون الجميله
اذالديك احساس راقى بالفن وبالعلوم متعدده المواهب سيدتى الفاضله ام احمد
تحيه لحضرتك ولكل اولادك الكرام وكل اهل الشرقيه الكرام
كريم عظيم اهل الشرقيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أم حازم
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
أم حازم


انثى
عدد المساهمات : 2426
نقاط : 3190
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 59
الموقع : abc4.ahlamontada.net

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى   يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالأربعاء 5 مايو 2010 - 17:31

شكرا
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى ShowImage

_________________
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Masry3wa0bv4
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
om_marwa

om_marwa


عدد المساهمات : 204
نقاط : 289
تاريخ التسجيل : 26/01/2010

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى   يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالخميس 6 مايو 2010 - 20:24

اوافقك بالطبع مدام الهام
فبالفعل بيتي مملكتي .............ادامها الله علينا نعمة
تحياتي لحضرتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أم حازم
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
أم حازم


انثى
عدد المساهمات : 2426
نقاط : 3190
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 59
الموقع : abc4.ahlamontada.net

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى   يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالخميس 6 مايو 2010 - 23:12

شكراااااااا
اسعدنى مرورك

_________________
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Masry3wa0bv4
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منتهى أملي
مشرف منتدى الشعر والهمسات الرومنسية
مشرف منتدى الشعر والهمسات الرومنسية
منتهى أملي


انثى
عدد المساهمات : 680
نقاط : 906
تاريخ التسجيل : 31/07/2009
العمر : 31

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى   يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالثلاثاء 11 مايو 2010 - 11:58

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

فعلا الإنسان لايشعر بالأمان والسكينة والهدوء إلا فى بيته


وصدق من قال هذه الكلمات الرقيقة الطيبة

رغيف خبز ساخن تأكله فى زاوية ..

وكوز ماء بارد تشربه من صافية ..

وغرفة نظيفة نفسك فيها هانية ..

وزوجة مطيعة عينك عنها راضية ..

وطفلة جميلة محفوفة بالعافية ..

واختارك الله له حتى تكون داعية ..

خيراً من الدنيا وما فيها وهى لعمرى كافية ...


شكرا لحضرتك مدام إلهام على طرحك المميز وهذا ليس بغريب عليك

خالص احترامى وتقديرى
منتهى أملي



عدل سابقا من قبل منتهى أملى في الثلاثاء 11 مايو 2010 - 12:06 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أم حازم
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
أم حازم


انثى
عدد المساهمات : 2426
نقاط : 3190
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 59
الموقع : abc4.ahlamontada.net

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى   يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالثلاثاء 11 مايو 2010 - 12:03

شكرا لمرورك
ومشاركتك
وآل علي رأي المثل
العيش مخبوز
والماء فى الكوز
ايه تانى نعوز

_________________
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Masry3wa0bv4
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أم حازم
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
مشرف منتدى بانوراما المعلومات
أم حازم


انثى
عدد المساهمات : 2426
نقاط : 3190
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 59
الموقع : abc4.ahlamontada.net

يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى   يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى I_icon_minitimeالخميس 10 يناير 2013 - 15:06

فعلاً و الله بجد
أبداً مايقدر حد
يرتاح ولا يسعد
إولا يجد دفئ وود
إلا
فى بيته

_________________
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى Masry3wa0bv4
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يااااااااااه فعلا بيتى مملكتى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  من يدخل مملكتى ان يدخلها بقوانينى/ من جميل تصفحى
» للسمعه وذات الاذن الموسيقيه !@!@!@ ايظن@!@!@! هل ممكن ان نعيش فعلا لمات الاغنيه
»  من اغرب المشاكل التى قرائتها الزوجه تقول يعمل زوجى اللى هو عايزه خارج بيتى لكن على سريرى لا والف لا وقمت الدنيا ولم تقعد عندما شاهد الجيران فتاه خارجه من شقته

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
نبتدى منين الـحكاية :: المنتدى العــــــــــــــــــــــــــــــــام-
انتقل الى: