نبتدى منين الـحكاية
اهلا وسهلا بك ضيفا عزيزا على المنتدى ويشرفنا ان تقوم بالتسجيل لتساهم معنا فى بناء صرح ثقافى ينتفع به الجميع
عبد الفتاح غنيم
نبتدى منين الـحكاية
اهلا وسهلا بك ضيفا عزيزا على المنتدى ويشرفنا ان تقوم بالتسجيل لتساهم معنا فى بناء صرح ثقافى ينتفع به الجميع
عبد الفتاح غنيم
نبتدى منين الـحكاية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


 
الرئيسيةالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» اخون زوجي مع حبيبي السابق... وأكاد انهار !!!
الحر خف وكل واحد يستعد I_icon_minitimeالأربعاء 14 يوليو 2021 - 17:02 من طرف admin

» مات النبى ومات الصَّحابه
الحر خف وكل واحد يستعد I_icon_minitimeالأربعاء 14 يوليو 2021 - 17:00 من طرف admin

» فضل الأطعمة التى يحتاجها الجسم بعد الانتهاء من ممارسة الرياضة،
الحر خف وكل واحد يستعد I_icon_minitimeالأحد 14 يونيو 2020 - 16:02 من طرف admin

» لازم نرجع ونستغفر لعل الرب يتقبِّل
الحر خف وكل واحد يستعد I_icon_minitimeالجمعة 28 يونيو 2019 - 8:53 من طرف مستر/عطيه الخضرى

» صباحك(127)
الحر خف وكل واحد يستعد I_icon_minitimeالخميس 28 مارس 2019 - 18:30 من طرف د. محمد عبد المطلب جاد

» صباحك(128)
الحر خف وكل واحد يستعد I_icon_minitimeالخميس 28 مارس 2019 - 18:28 من طرف د. محمد عبد المطلب جاد

» يا ايها العام اللى عَدَّه
الحر خف وكل واحد يستعد I_icon_minitimeالثلاثاء 2 يناير 2018 - 5:48 من طرف مستر/عطيه الخضرى

» خذينى إليكِ(7)
الحر خف وكل واحد يستعد I_icon_minitimeالإثنين 11 ديسمبر 2017 - 6:16 من طرف admin

» برج الحمـــــــــــــــــــــــــــــــــــل
الحر خف وكل واحد يستعد I_icon_minitimeالثلاثاء 28 فبراير 2017 - 0:22 من طرف admin

المواضيع الأكثر نشاطاً
أجمل ما قيل فى حب رسول الله
رجل فى غرفة نومى (حلقة الاربعاء26/10/2011)
برنامج (نبتدى منين الحكاية )
احترمه ولا احبه!!! واخونه!!!حلقة 7/76/2010
يوميات اتنين متزوجين
ام زوجى اغتصبت عذريتى حلقة الاربعاء 26/5/2010
زوجى صفر على عشرة فى اختبار الثقة (كيد النسا 1)الاربعاء 7/3/2012
حملت سفاحا واخاف ان يكون الابن شبيها لابيه الحقيقى (الحلقة القادمة )
قلبى يحترق لان امى تقتل حبى(حلقة الاربعاء 22/8/2012)
هل أكون له زوجة ثانيةلانه تستر على ويقول انه يحبنى ؟

 

 الحر خف وكل واحد يستعد

اذهب الى الأسفل 
2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مستر/عطيه الخضرى
مشرف منتدى الشعر
مشرف منتدى الشعر
مستر/عطيه الخضرى


ذكر
عدد المساهمات : 951
نقاط : 1866
تاريخ التسجيل : 09/02/2011
العمر : 57
الموقع : http://attia-elkhodary.forumegypt.ne

الحر خف وكل واحد يستعد Empty
مُساهمةموضوع: الحر خف وكل واحد يستعد   الحر خف وكل واحد يستعد I_icon_minitimeالأحد 17 يونيو 2012 - 16:58

ناس تقول الحر غول
وناس تقول الحرده
اكيد هيبقى م الفلول
الحر خف
وكل واحد يستعد
بسرعه يمد
ويبدأ النزول
الميعاد قبل تسعه
عشان بلدنا
وقوت ولادنا
ننزل بقه
ونبدأ فى المثول
لجل منكيد العزول
لجل الشيطان يبدأ يزول
يمكن بجد هتتعدل
يمكن رئيس
يكون عِدل
رئيس هيعمل
مش بس يتكلم يقول
تتحسن الاحوال بجد
والعدالة يكون لها
من تانى حد
ساعات و هتبان
ايام وتتعد
يمكن ساعتها ناكلوا لحمه
من بعد ادماننا ع الفول
واللى مش ناوى هيعمل
لابد يرحل
ومحدش يزعل م الاصول
قلبنا 30 سنه محروق
من أم الخلول
30 سنه مسروق
من كل الفلول
30 سنه مرعوب
من أمنا الغوله
ومن أم سحلول
30 سنه وكان مصرى دلدول
انزل بقه
اغلب شيطانك
وع الفساد لازم تبول
اثبت رجولتك
واظهر بطولتك
معدش ينفع المحلول
انزل وعلم بالقلم
دى معركه
ودا مش قلم
حط فى دماغك
انه سيفك المسلول
لازم تصَوِّت
تثبت وجودك
ولايرضيك يقولوا
مصرى مريض معلول
صوتك امانه
بدل المهانه
والاستكانه
حقك ف ايدك
لازم تطول
الصوره مقلوبه
قوم وعدِّلها
عشان تشوفها بالمعدول
اتوكل على الله
خليك بقه مسئول
خلاص بقه لازم تحاسب المسئول
معدش نوم فى العسل
ولا عاد كسل
وزى ما قال المثل
مفيش راجل ينام مبلول
ولا راجل يقف ساكت
عن الحق
ويقف مشلول
اتق الله فى مصرنا
وابدأ بالنزول
قبل ما النعمه تزول

_________________
عطيه خضرى عطيه
قلين / كفر الشيخ

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد فوزى البلقينى
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
محمد فوزى البلقينى


ذكر
عدد المساهمات : 17662
نقاط : 34130
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 70

الحر خف وكل واحد يستعد Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحر خف وكل واحد يستعد   الحر خف وكل واحد يستعد I_icon_minitimeالأحد 17 يونيو 2012 - 18:39

يظهرللاسف الناس قرر معظهم الانتحاب فى اخر ساعات النهار

اناذهبت للجنه اكثر من مره ولم اتمكن من الادلاء بصوتى للزحام

وساحاول مره اخرى بعد صلاه المغرب ومن قلب الماساه

ربما يخرج البطل فلننتظر قليلا لتاتى شمس الحريه

ولربما فؤجنا مره اخرى بان الانتخابات غير دستوريه

وخاصه اذا نجح المرسى شكرا لشاعرنا

الجميل الذى لايشاركنا مواضيعنا الاخراى][/color][b]

_________________
المشرف العام لمنتدى عالم بلا حدود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الحر خف وكل واحد يستعد
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  اه والف مليون اه على حب من طرف واحد الحب من طرف واحد اسمه الحبالاعرج
» دا ربنا واحد
» دا ربنا واحد
» كل واحد معتقد انه الفقيه
» السابع عشر الحر يتمنى ويحلم ويطلب ان تكون محاكمه الظالمين والفاسدين والجميع علنيه وعبر وسائلالاعلام السمعيه والمرئيه وهذه هى الثوره الثانيه

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
نبتدى منين الـحكاية :: منتدى الشاعر عطيه الخضرى عطيه-
انتقل الى: